Egy újabb szívecske



Évek óta kallódott a garázsban egy hungarocell lap. Kidobni nem szoktam semmit sem, amiben akár szikrányi hasznosítási lehetőséget is látok.


Most jött el az ideje, hogy hasznossá váljon.



Valahol találtam egy szép ólomüveg-szívecske motívumot, amit most nem üvegből hanem anyagmaradékból építettem meg a hungarocell alapra.


Elkészítettem a megfelelő méretű rajzot papíron, majd átmásoltam a hungarocellre. Éles késsel kimélyítettem a kontúr vonalakat a hungarocell lapon.


A rajzolt lapon levő sablonokat kivágtam, és a segítségükkel kis ráhagyással kivágtam az anyag darabokból a szükséges formákat.


Az anyagdarabokat a megfelelő helyre raktam és a szélüket beszorítottam a vájatokba. Biztosan van erre a dologra valami célszerszám, én egy a konyhában talált fanyárssal szoktam csinálni.




A szélek eltisztázására gombostűkkel rögzítettem fel egy színben méretben megfelelő szalagot.

...és kész lett.