Szökőkútból gyümölcsös tál

A nagy újrahasznosítás jegyében

7.JPG
Imádom a lomtalanítást és szeretem a bolhapiacokat, mert mindig talál valami nagyon klassz dolgot az ember. Lehet, hogy elsőre nem tudom, hogy mire is lenne jó az a valami, de idővel kiforrja magát a dolog és beüt a megoldás szikrája.



Pár éve lomtalanításkor találtam egy kék üveg valamit. Nagyon megtetszett, mikor hazavittem rájöttem, hogy ez valami szobaszökőkút üveg tálcája lehetett amit megunt a gazdája mert vízköves lett.


A kedvenc dekupázslakkommal és egy üvegkaviccsal beragasztottam az alján levő lyukat, majd feltöltöttem ecettel és vártam. Nemhiába, mert gyönyörűen eltűnt a vízkő belőle.



Ezután az egész tálat átkentem egy magasfényű dekupázslakkal, és íme a végeredmény.



Most gyümölcsöt tartok benne, de karácsonykor felfokozom, szaloncukor kínáló tálnak.