Üveg díszítés

12.JPG

Elkészültek az idei ajándék üvegek. Még nem vagyok benne biztos, melyikbe mi fog kerülni, de vannak ötleteim. Idén is készül mézeskalács pálinka, a mézes diót felváltja a mézes citrom, és lesz még valami meglepi, de arról majd később.



Alapanyagok amikkel idén az üvegeket dekoráltam:



Ezüst és arany kontúrmatricák.

Üres üvegek, tetővel, dugóval, vagy csak úgy magukban.


Magasfényű szalvétalakk és ecset.

A matricákkal feldíszítettem az üvegeket, majd a dekupázslakkal átkentem a felületüket. Így nem csak a matricákat rögzítettem hanem egy érdekes fényes, kissé opálos üveg felületet kaptam.







A korábbi években készült üvegeimről csak az alábbi pár fotó készült.
Ezek többségét üvegkontúr festékkel készítettem, amiket elkészülés után a gáztűzhelyben kiégettem, a tartósság érdekében. A többit üveggyöngyökkel díszítettem, amiket dekupázs lakkal/ragasztóval rögzítettem az üveghez.